Pohjanmaan Psykoterapiaseura ry järjestää koulutuspäivän perjantaina 15.11.2024

Kokkolan kaupungintalon kokoustila Kaarlelassa osoitteessa Kauppatori 5.

TUHOVIETTI, ONKO SITÄ?

Viha psykoterapiatyössä on ravisuttava tunne niin kokijalle, kohteelle, vastatunteena kuin jaettuna kokemuksenakin. Koulutuspäivä pyrkii valottamaan tätä tärkeää ilmiötä psykoanalyyttisesta näkökulmasta teoreettisesti ja käytännönläheisesti.

9.30 Ilmoittautuminen

10.00 Päivän avaus, Jaakko Hakulinen, kouluttajapsykoterapeutti, seuran puheenjohtaja

10.10 Mistä viha ja pahuus kumpuaa?

Päivi Peltola, psykoterapeutti, koulutusanalyytikko (IPA)

11.40 Lounas

12.30 Vihdoinkin oikea tulkinta kuolemanvietistä

Vesa Manninen, koulutusanalyytikko (IPA)

14.00 Kahvitarjoilu

14.30 Psykoterapiatapaus

Kommenttipuheenvuoro Vesa Manninen

16.00 Loppupuheenvuoro ja päivän päätös

Koulutuspäivään ilmoittautuminen 1.11.2024 mennessä sähköpostilla mirja.mard@elisanet.fi

Osallistumismaksu on 220 €, seuran jäsenille 180 € ja päätoimisille opiskelijoille 40 €. Osallistumismaksuun sisältyy lounas ja kahvitarjoilu ja se maksetaan 1.11.2024 mennessä Pohjanmaan psykoterapiaseura ry:n tilille Oma Säästöpankki Oy FI65 4108 0010 6145 04. Seuran Y-tunnus on 2580288-6. Tarvittaessa voit tiedustella sähköistä maksutapaa. Ilmoittautumisajan umpeuduttua ilmoittautuminen on sitova. Ilmoittautumisen yhteydessä tieto myös mahdollisista ruoka-aineallergioista. Maksun viestiin tilaisuuden ja osallistujan nimi. Luentoa anotaan teoreettiseksi koulutukseksi lastenpsykiatrian, nuorisopsykiatrian ja psykiatrian erikoisaloille. Koulutuspäivä on avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille terveydenhuolto- sekä muun soveltuvan alan ammatti-ihmisille ja opiskelijoille.

www.pohjanmaanpsykoterapiaseura.fi